Чаша вино за по-добър секс
* Изследванията са категорични: божествената напитка ви превръща в богове в леглото
Дами, не се притеснявайте да кажете “да” на чаша вино, особено ако ви я предлагат по пътя към спалнята. Последните данни от проучвания сочат, че божествената напитка не само гарантира по-дълъг живот, но и по-добър секс.
Изследователи от университета във Флоренция са подложили на наблюдение 800 жени на възраст между 18 и 50 г. и са анализирали удоволствието, което получават по време на секс. Резултати са изчислени на базата на специален индекс, който се използва от лекарите за определяне на сексуалното здраве на жените, базирано на фактори като възбуда, оргазъм, удоволствие и болка.
Оказва се, че жените, които изпиват две чаши вино на ден бележат 27.3 точки от възможни 36 по скалата на удоволствието. Дамите, които си поставят граница от една чаша от напитката достигат 25.9 точки, а въздържателките – 24.4 точки.
“В исторически аспект връзката между сексуалността и виното е доста добре позната още от времето на древните гърци”, заявява д-р Никола Мондайни, който ръководи изследването. “От друга страна обаче сексуалната дисфункция при жените е почти непозната на науката”, заявява още той.
Фото: www.dailymail.co.uk
| Коментари (0) |
Прочетено: 1490 пъти © Fashion Lifestyle Magazine, брой 26, Септември 2009
ОЩЕ ПУБЛИКАЦИИ:БРОЙ 25: Драматична статистика за новородените деца
БРОЙ 24: 10 неща, за които помага редовният секс
БРОЙ 23: Любопитно за секса
БРОЙ 22: Добър оратор ли сте в леглото?
БРОЙ 21: Когато сексът крещи за помощ



